Sparta nebere Kotala jako dočasného trenéra

21.02.2020, 14:21
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (279)

Přidat komentář
hematop

Ale jako občasného.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
atlee

Reagovat
atlee

Alebo ako Sčasného

Reagovat
atlee

Trener v Sparte vlastne moze byt bud iba docasny alebo Scasny

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Zark

Reagovat
gunner123

Reagovat
KoryVCF

Reagovat
havrys99

Reagovat
Selänne

Reagovat
Le Gunner

Reagovat
Pablos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
spider_8

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
uff

Reagovat
kilobyte

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
TheAdy

Reagovat
Kostomlat

Reagovat
Mononukleoza

Reagovat
andrew96

dobré sólo

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
oddy

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
Josifek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
lichna.

Reagovat
jenage

Reagovat
Frank Lampard 8

Reagovat
RuneSKS

Reagovat
forma

Reagovat
Kucka

Reagovat
Lof

Reagovat
Nebelung

Reagovat
luismiksak

Reagovat
smazaný uživatel

W

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Witcher

Křeč

Reagovat
martin1

Reagovat
El-Pistolero-68

Reagovat
Rothbard

Hláška roku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jílek i Kotal mohli být pro Spartu ti praví. Ale to by musela Sparta nemít Křetu, Rosu a musela by zavést skautink dál než po české lize.

Reagovat
Blasphemer

Kolikrát jsme tohle od Sparty v posledních letech slyšeli?

Reagovat
Puskas

čas od času

Reagovat
Zark

cas od casu po scasneho

Reagovat
smazaný uživatel

Jak nečekané

Reagovat
Puskas

Nakonec může být tím, kdo to v kabině postaví do latě.

Reagovat
Jirka3811

Přesně.Nebude se někomu něco libit sebere se a půjde do důchodu.Ten už si žádný jméno dělat nepotřebuje.

Reagovat
Kiwi-21

Takže podzim na hovno nevadí

Příprava na hovno nevadí

Ale odstřelil ho 1. Zápas

Trochu nešťastné prohlášení takže kdyby vedly tabulku a takhle zahráli z Libercem jak teď tak poletí taky?

Reagovat
Greny

Kdyby vedli tabulku tak asi nebude podzim na hovno

Reagovat
Kiwi-21

já to psal tak že z toho prohlášení to znělo jakoby na podzim nebyl problém

a ted to vyznělo že kvuli tomu že chyběl zápal v zapase z Libercem tak ho propustily bez ohledu co bylo předtím

Reagovat
Bakary3

+ to, ze vedeli, ze pripadne maji v Kotalovi material pro prvni tym, kdyz pritom tvrdil, ze Jílkovi dava duveru a smlouvu na 3 roky.

Neuveritelne se v tom placa.

Reagovat
Heisenberg

Ten odstavec o odvolání je povedenej. Po přípravě ve Španělsku ještě vůbec o změně neuvažovali (tj. nehrála pro ně roli), aby tam o 3 věty později vsunul 4 prohry za sebou.

Reagovat
krisa

tak určitě, a Jílek byl trenér na 3 roky

Reagovat
smazaný uživatel

To je všude stejný, Šilhavý měl být ve Slavii na doživotí

Reagovat
mistr129

Doživotí Jie-tin Minga

Reagovat
dontcallmeandre

a Uhrin neodvolatelný

Reagovat
smazaný uživatel

Ten taky, to jsou ty tweety toho socanskýho chmatáka.

Reagovat
doshcz

bejt Kotalem tak si ani nestěhuju kancl

Reagovat
ronaldik

Reagovat
meno

S Jílkem jste chtěli koncepci a Uhrin byl u nás neodvolatelný a všude, kde Franz cítil důvěru, tak ho do hodiny vyhodili... Ale pro Spartu asi dobře, Kotal je dobrej trenér.

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel ve Spartě toho nefunguje mnohem více a změna trenéra nic nevyřeší. Je mi líto, že sympaťák jako je Kotal vstoupí do organizace, která ho totálně semele. Škoda, tým jako Sparta by si zasloužil fungující organizaci.

Reagovat
smazaný uživatel

Jilek -> Docasny Kotal -> Nestastny Kotal -> Scasny Zdenek

Reagovat
3M

Reagovat
KoryVCF

Reagovat
Kostomlat

Reagovat
Beči

Reagovat
krisa

Reagovat
ratusek

Reagovat
8lampard8

Reagovat
spider_8

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
TheAdy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Ščasný je jak Halleyova kometa. Jen ten interval je kratší.

Reagovat
Frank Lampard 8

Reagovat
Nebelung

Reagovat
Losinho

Prostě na klasický období, takže cca půl roku.

Reagovat
Puskas

Udělá 3. nebo 4. místo, dají mu přípravu, vypadnou v 3. předkole poháru a nazdar.

Reagovat
Losinho

Konec srpna, sedí to

Reagovat
SuperBanikovec

Reagovat
smazaný uživatel

a co by meli jineho rict?

Reagovat
Puskas

U Rady se vědělo, že je to jen provizorium.

Reagovat
Losinho

Totéž i Horňák ne?

Reagovat
smazaný uživatel

coz mi neprijde jako spravny rozhodnuti, pokud ma ten trener neco zmenit, tak potrebuje aby ho hraci brali jako trenera a ne, ze za pul roku prijde zase nekdo novej

Reagovat
smazaný uživatel

a paradoxne u nej jako jedineho davalo smysl, aby tam zustal

Reagovat
Puskas

Jinak dočasnost má v naší zemí specifický význam, viz srpen 68 a dočasný pobyt bratrských vojsk.

Reagovat
smazaný uživatel

Tam byl ale základní jednotkou dočasnosti jeden Furt. To u trenérů nehrozí.

Reagovat
kilobyte

Tak to má Kotal štěstí, že není jen "dočasný".

Reagovat
salami

Vsechno pri starym, Kotal duveru nema a za pul roku bud bude mit kliku a dobry vysledky a dostane jeste chvili cas do prvniho pruseru anebo pres leto budou hledat nahradu, ktera se v tymu rozkouka tak v pulce rijna a sezona bude v haji. Za me idealni

Reagovat
smazaný uživatel

"Věděli jsme, že v něm máme eventuálně materiál pro první tým. Když teď padlo rozhodnutí ohledně Václava Jílka, bylo to pro nás jednoznačné"

Takže už tady cítili, že by to nemuselo vyjít...

Reagovat
ratusek

Jak si rýpnul do Jílka, proč hráli oba levonozí stopeři

Nicméně je zvedne, skončí na pohárech a v další sezoně vypadne v předkole a půjde zase do béčka

Reagovat
Kostomlat

Nabízí se otázka, proč ho trenérem áčka neudělali už v létě, když slyším chvalozpěvy na jeho adresu.

Reagovat
Mönchengladbach

Protože na Jílka měli větší chvalozpěvy.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ho neudělali trenérem už před 15 lety?? Takovej bourák do PL a oni ho nechají plácat u mládeže:)

Reagovat
smazaný uživatel

Brňáci ve Spartě

Reagovat
3M

Kotal je zvedne, za barák

Reagovat
krisa

tak ona ta laťka moc vysoko není, že ano..

Reagovat
smazaný uživatel

Ten tým hrál naprosto tragicky..Žádné presinky nebo ty "represinky" o kterých Venca mluvil..Tým bez energie..No jako on nebyl vhodný pro Spartu, ale to není ani Hanousek, Kozák, Tetteh, Štětina, Heča, Nita, Frýdek, Mandjeck..A o vedení ani nemluvit.. snad se to zvedne no..

Reagovat
JeséRodriguez

Nita a Mandjeck herně úplně v pohodě. Ale jinak souhlas, těch hráčů, kteří na to nemaj je tam víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Mandjecka ještě beru.. Nita neumí hrát nohama a i když byl schopnej tým několikrát udržet, stejně tak to dokázal zesrat

Reagovat
Selänne

Tak to zase opatrně. Pořád je jeho hra nohama na daleko lepší úrovni než u Heči, kterej právě kvůli hře nohama přišel. Nita žádný velký chyby nedělal, i když čas od času menší chybku nebo podcenění udělal. Co ale Nita chytá, to Heča vyráží a co Nita vyráží, to Heča pouští,

Reagovat
JeséRodriguez

+ vybíhání na vysoký míče a centry do vápna, tam vždycky zůstane Heča stát na čáře, i když to jde třeba do malýho vápna

Reagovat
smazaný uživatel

Však já Heču nijak nevyzdvihuju, oba dva nemají na to být golman č.1 ve Spartě.

Reagovat
ratusek

Nita na to má uplně s přehledem

Reagovat
smazaný uživatel

To jsme viděli

Reagovat
JeséRodriguez

Chyby udělal, ale to udělá každej gólman. Pokud by odešel, tak doufám, že Sparta přivede novou jedničku, a nebude spoléhat na Heču. Nejvíc by se mi líbil Greif ze Slovanu.

Reagovat
meno

Tetteh je dobrej, jenom se propadl do toho marasmu, co tam je. Heča a Nita jsou úplně v pohodě. Zbytek je dost shit no...

Reagovat
smazaný uživatel

Já si pamatuju, že během podzimu frajer běží 3-4x sám z kraje na bránu a má možnost nahrát na volného spoluhráče na druhé straně, nebyl schopen nahrát do běhu, vždy na paty a nebo to zazdil úplně. Doufám, že máš pravdu a prostě šel dolu s týmem.

Reagovat
Selänne

Tetteh je dobrej možná tak pro Bohemku, ale rozhodně ne pro tým, který má pohárové ambice.

Reagovat
smazaný uživatel

Tetteh hraje hluboko pod svý možnosti a já se mu nedivím.Tohle by otrávilo každého.On i ten Kanga už vypadá, jak když přišel z divize jen na záskok.Tetteha je naopka pro Spartu

Reagovat
smazaný uživatel

škoda.Vždyť ta Bohemka je lepší

Reagovat
Selänne

Ty svoje "možnosti" naznačil ve 3 zápasech za poslední rok a půl.

Reagovat
meno

První půlsezonu u vás měl náběh na přestup do PL a na kontě 9 gólů.

Reagovat
Selänne

Liverpool ho chtěl vyměnit za Salaha.

Reagovat
meno
Reagovat
Selänne

"Podle serveru Fotball Ghana i anglického Mail Online"

Být tebou, asi bych si svoje trumfy ověřoval trochu líp.

Je mu to tam na podzim v několika zápasech padalo, ale vyloženě dobře zahrál snad jenom proti Liberci. Stačí se vůbec na ty góly podívat, protože to zakončení bylo ve většině případů fakt bídný.

Reagovat
meno

Protože o zákulisních drbech nějaké druhořadé, možná i hůř, ligy ti bude informovat BBC

Reagovat
Selänne

Nepodložený a vycucaný hovna na BBC jen tak nenajdeš, to máš recht.

Reagovat
Andis

Si pyšný na to, že se o černouška, který nepatři vůbec do Česka, zajímají údajně týmy PL, přitom k žádném přestupu vůbec nedošlo? Sparta teď nemá co víc nabídnout proto její fanoušci už tak hluboce klesají k tomu, že jásají nad údajným zájmem z PL u cizince

Reagovat
meno

Jsem pyšný na to, že nejsem DEBILNÍ RASISTA.

Kromě toho, jsem slávista, což bys zjistil, kdyby sis kliknul na můj nick.

Reagovat
smazaný uživatel

Tetteh je tragikomik co se mu poved sotva pulrok, nic vic, nic min.

Reagovat
meno

To není Tettehem, ale Spartou. Kanga je asi nejlepší hráč, co tu za posledních 5 let kopal a i ten teď vypadá jako týpek, co přišel z druhý ligy. Štětina byl TOP5 stoper v lize, než šel do Sparty. Kapitána dělá Frýdek. Hložek taky začíná uvadat. Sorry, ale to není hráči.

Reagovat
Lof

Nevím, jak s tím Tettehem, ale jinak souhlas. Hložek, který byl vždycky ta světlá výjimka, tak už taky nehraje nic.

Reagovat
Alan_Shearer

Reagovat
smazaný uživatel

Jediný Rada byl provizorní a úsměvné je, že byl z nich nejúspěšnější a troufám si tvrdit, že kdyby zůstal místo Stramáka, tak by nemohli být v takových hovnech a byli by úplně jinde. Kotalovi bych rád věřil, ale to už jsem věřil i Hapalovi, který si nestihl ani vybalit žiletky. Dokud tam bude tohle vedení, tak se to nezmění. Tak snad někdy a nepotrvá to 20 let, ale třeba jenom 7...

Reagovat
smazaný uživatel

They never do.

Reagovat
fabec1222

A kdo teď trénuje béčko?

Reagovat
smazaný uživatel

Prijde Řepka..

Reagovat
Kostomlat

zajímalo by mě, jak by mu to šlo. Tipuju, že cca v 5. kole by v ČFL inzultoval sudího

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k tomu, že dobrý trenér musí být dobrý psycholog a diplomat a Řepka je vymaštěný hovado, tak je to zbytečná otázka.Ten by mohl trénovat tak II. B třídu, to je typ Bóža Zenkl.

Reagovat
JeséRodriguez

Ale zas by přivedl minimálně čtyři nový koně.

Reagovat
smazaný uživatel

Horňák. Asi taky do budoucna materiál pro Áčko.

Reagovat
Rarášek

To snad ne .

Reagovat
smazaný uživatel

Why?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Mne se libila prezentace Llorenteho, ktery chtel kopnout mic mezi fans, kteri prisli na prezentaci a prekopl tribunu

Reagovat
smazaný uživatel

67 let, nic proti starším ročníkům, ale tohle je zkrátka provizorní řešení, proč asi vzal béčko aby měl klid od toho tlaku, a ted se nechá vmanipulovat do tohohle.. divím se mu, už by měl mít rozum... možná je trochu zvedne, vydělá prachy pro rodinu.. nebo ho z toho klepne...

Reagovat
smazaný uživatel

Když viděl, jaký dostal Jílek nádherný zlatý padák, tak ho chce v létě taky a bude z něj bohatý důchodce.

Reagovat
dontcallmeandre

Kotal nemá ve smlouvě roční odstupné. A teď má smlouvu na dobu určitou.

Reagovat
smazaný uživatel

Promiňte, pane Rosický, to já nemohu vědět, já jeho smlouvu neviděl:)

Reagovat
Kostomlat

když může mít ombudsman 82 roků, proč by nemohl mít fotbalovej trenér 67?

Reagovat
smazaný uživatel

nevím jak je náročná funkce ombudsmana, nezajímám se o tohle...za mě je to spíš politická funkce, lidi maj pocit že maj nějakého ochránce práv, křeček tam bude chrápat a sekretářka mu měnit pleny.. vlk se nažral a koza zůstala celá.. ale neznám fotbalového trenera nad 70 i legendy jako ferguson wenger končili kolem 70 a to po dlouhodobém působení v jednom klubu... za mě je to provizorní řešení max do léta a přeju panu Kotalovi pevné zdraví

Reagovat
Kostomlat

já si myslím, že klidně může 2 - 3 roky Spartu trénovat, záleží na výsledcích

Reagovat
dontcallmeandre

Rehagel trénoval Řecko do 72 , pak ješt o dva roky později chvíli Herthu, Roy Hodgson má 72 a trénuje Crystal palace (nejstarší trenér v historii premier league), Zdeněk Zeman taky v pescaře končil cca v tomto věku, takže se dá říct, že těch 70-72 je opravdu strop

Reagovat
Uwe háže buly

Juppé Heynckes

Reagovat
smazaný uživatel

končí 2013, 68 let , pak se jim v nějvětší krizi vrátil na půl sezony 2018

Reagovat
Uwe háže buly

Lippi

Reagovat
smazaný uživatel

Lippi končí v evropském fotbale 2010 kolem 60 roku, pak jde do číny proč asi... prachy prachy prachy..

Reagovat
Uwe háže buly

Aha tak to si ho s někým pletu

Reagovat
Puskas

John Madden.

Reagovat
Rudnevs

Pár starších trénerov by sa aj tak našlo - Ranieri, Advocaat, Lagerbäck, Hodgson... Ale je pravda, že to asi neni úplne dlhodobé riešenie s ohľadom na budúcnosť.

Reagovat
Puskas

A dám to tu ještě jednou -

Albion

04.05.2012 13:36

volám sa Kotal, pre koktavých Václav

Reagovat
Kostomlat

ale Václav vaří dobrý kafe

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Riviera Kid

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
rufus

V minulým článku na tebe nikdo nezareagoval, tak zkus být trapnej zase, výbornej pokus.

Reagovat
smazaný uživatel

Vidíš, tady už jste reagovali dva

Reagovat
eLJay.91

Je vtipný, jak si tímhle krokem rozesrali i béčko. Ale možná to byl od Rosy taktickej krok. Třeba doufá, že to Horňák ještě zvládne s béčkem posrat a lidi už mu jeho a další legendy přestanou předhazovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Rosa, manažer roku

Reagovat
smazaný uživatel

Strategicko-taktickej majstrštyk: útok na 2. ligu nejen zdola, ale i shora

Reagovat
noustres

Co teď bude dělat vlastně Jílek?

Reagovat
smazaný uživatel

utrácet zlatý padák a pomlouvat Spartu

Reagovat
noustres

Jako že pude na poker jo?

Reagovat
REPLIKATOR

nevím

Reagovat
noustres

Taky si myslim.

Reagovat
smazaný uživatel

Poradce Sigmy Olomouc od nadcházejícího kola.

Reagovat
Fernando_Torres

Tak určitě Rosickýho prohlášení na mně zatím působí buď tak, že vůbec neví, nebo je nucen říkat něco jinýho, než si sám myslí. Těžko říct, co je horší varianta...

Reagovat
smazaný uživatel

neví.... neví proč se mu na to Hašek vy.... neví, proč tak dobrej trener jako pan Jílek shořel jak papír... neví...proč se mu nikdo nezlepšuje v kádru... neví .. proč tam maj tak zatuchlou atmosféru... a co z toho plyne... že by se na to měl... vy....

Reagovat
smazaný uživatel

on nevedel ani proc byl porad zraneny a kdyz se zranis, tak si zranena.

Reagovat
Kiwi-21

Hašek tam odehrál životní pulsezonu q šel nahoru

Reagovat
Dru Zeree

To je sestava. Čupr si nebyl za celou tiskovku schopen zapamatovat jméno nového trenéra a Rosa na mě působil, že se každou chvíli rozbrečí. Bude to mít p. Kotal sakra těžký, připadal mi tam jediný, který se z toho nehroutil.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Riviera Kid

Jako sorry. Jasně, Rosa je legenda, super hráč a tak, ale tady to absolutně nedává. Ty prohlášení jsou hrozny.

Reagovat
smazaný uživatel

To teda

Reagovat
oli9

Sparta je ve sračkách už pěkných pár let,ale trenéři se tam točí hezky... prostě at dají někomu 2,3 sezony a možná by to mělo nějaký úspěch.. Jenže oni chtějí ty výsledky hned mi přijde.. Prachy mají...Ale ti hráči prostě rozdílový nejsou co mají ... možná 2,3 jsou něco extra

Reagovat
smazaný uživatel

"Trenérská práce je vždy o tom, jak dokážete daný tým ty své ideje naučit......"

No nevím, Mozarte ..... Jen do jisté míry. Už kdysi trenér Pospíchal se držel zásady: Hrej tak, k čemu máš v kádru hráče a přizpůsob tomu (jim) hru. Ne naopak - nepřizpůsobuj hráče svým idejím a náhledu, aniž bys bral v úvahu, jestli na to ty hráče máš typově vhodné .....Možná, že to je část problémů Sparty - převáží vize "takhle by bylo dobré, kdyby je trenér vedl a toto jim vštěpoval a chtěl po nich....", ale nezohlední při té vizi fakt, že na to nemá typově dobrou skladbu týmu, včetně náhradníků ....Což by si měl vyhodnotit trenér ještě před podpisem smlouvy, pokud má nabídku. A ne, že vezmu Spartu, protože to je Sparta a nabídka se podruhé patrně neobjeví, když ji dnes nevezmu = a pak si nabít hubu na tom, že nemám skladbu týmu na to, proč jsem přišel a co ode mě čekají .... ono se to snad nějak vyvrbí ......

Jako trenér říct vedení před svým příchodem pevně a jasně: Pokud byste rádi tohle a tohle, kádr se musí změnit takhle a takhle .... naučit hráče svoje ideje má své meze. Jinak to neberu, protože bych byl beze změn jen dalším na řadě ....

Jen můj názor....Možná by Spartě pomohlo, kdyby je nějaký oslovený trenér natvrdo a striktně odmítl, a necvrknul si z názvu Sparta do trenclí, protože to se neodmítá .....

Reagovat
Pablos

Trpišovský, Vrba, Gula ...a to jistě se neví o všech, kteří odmítli

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, jestli všichni odmítli pokročilý zájem Sparty, kdy už byli dále opravdu v jednání (tzn. nejen první kontakt a sondování zájmu, pár zdvořilostních drází).... . Trpiš jo, zbylí dva nevím ..... U Trpiše to je pochopitelné, toho si odradil sám Křetinský .....tam nešlo o skloubení kádru a vize, ale o požadavek JT, aby podléhal výlučně sportovnímu řediteli a odpovídali za stav áčka jen ve dvou lidech. Což Křetinskému moc nevonělo a začal údajně sám zkoušet trenéra z taktických názorů ke hře ..... A byl konec

Reagovat
Kostomlat

ta historka o tom, že byl Trpišák zkoušen Křetínským z taktiky je naprosto legendární a podle mě, pokud to je pravda, což podle mě alespoň z části je, naprosto přesně vystihuje, kde má Sparta hlavní problém - v majiteli

Reagovat
smazaný uživatel

jo, to bych i souhlasil ....... nemít potřebný dostatek peněz (na naše poměry vzato) je obecně problém. A naopak mít takový dostatek, že tě nějak zásadně neohrozí, když jsi v souhrnu přes miliardu ve ztrátě (byť jen účetně) = ukazuje problém z jiné strany.... Přilepí se na tebe až moc lidí, kteří toho chtějí využít a oblbnou tě plamennými řečmi a vizemi. A pokud se necháš .....

Reagovat
Pablos

Ta je až moc legendární ...a až moc ,,vtipná" , že jí prostě nevěřím, i když se jí paradoxně klidně i věřit dá.

Reagovat
Rarášek

Nevím, co je na tom vtipného, ale pravda to samozřejmě je.

Reagovat
smazaný uživatel

problem maj fanoušci Sparty.. zbytek se chechtá jak Křeta dobře platí... myslím že už jsou to desítky lidí co se tam slušně napakovali za úplný ho.... největší borec v tomhle byl štramák, sice o fotbale nevěděl nic ale jako prodavač s deštěm by moh vyučovat na světových forech a křeta pro něj jsou to drobáky, sparta hračka...

Reagovat
dontcallmeandre

Nevím, sám Trpiš říkal, že to není pravda. V době, kdy jednali, by šel proti Holoubkovi, kterého chtěli všichni, a to byl hlavní důvod, proč do Sparty nešel. A to pověstné zkoušení okomentoval spíš jako zjišťování, jestli mají podobné názory na fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasím, ale ono když ti zacinká před nosem smlouva třeba na 500 litrů měsíčně,a když to nevyjde tak zlatý padák třeba 10-15 mega(beru podle toho co tak prolétlo medii) taky pak z nějakého svého ideálu ustupuješ... ber to tak , že Jílek zabezpečil rodinu do konce života... sice to pro něj byla neúspěšná štace , ale nebál bych se, že do roka nebude zas někde trenovat..

Reagovat
smazaný uživatel

to jo, něco mu dříve či později přijde ....Spíš, než ustupuješ z idejí bych řekl, že převáží pocit "no za ty prachy přežiju v nejhorším i předčasný konec a třeba to půjde, někdo s nima už přece hnout musí ...." A jdeš do toho s lákavou finanční vizí a nadějí, že budeš první po dlouhé době, co prorazí hlavou zeď ......Ale taky není nikde řečeno, že i kdyby nějaký trenér Spartu rázně odmítl, pokud mu nenastaví prostředí a nestane se 1. ... 2. .... 3. .....atd, tak že i klub z toho něco vezme a podívá se na stav jiným pohledem ..... Když sami budou chtít pořád hledat trenéra, co naučí chromého lítat, tak se nic nezmění ...... Jestli se to nepovede překonat ani Rosickému, po určitém zapracování na pozici a proniknutí do zákulisí vazeb, tak už se za Křetinského éry nemusí vrátit zpátky nahoru nikdy ...

Reagovat
smazaný uživatel

a proč by zrovna Rosický měl uspět se svojí dobráckou povahou a nulovýma manažerskýma zkušenostma?

Reagovat
ACSMan

Držím palce pane Kotále

Reagovat
Spalovač šancí

Nebylo by od věci poslat Jílka 14 dní na dovolenou a pak ho dát k béčku

Reagovat
Trand

Já koukal na dokument o jejich působení v Mexiku (na Netflixu) a tam mi přišel dost sympatickej a to jsem ho fakt nikdy nemusel a myslel si, že je to špatnej trenér. Byla to sice druhá mexická liga, ale ten tým byl bez něj hroznej a s ním jim dvakrát jen hodně těsně unikl postup do první ligy. Tohle je škoda no.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
lichna.
Reagovat
dondinho

No hlavně jestli mu Rosa řekl, že ten cíl co dostal před sezónou (dostat se do 2.ligy) není nutný plnit...

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím jestli už tu nebylo něco podobnýho, ale tady je žebříček bodový úspěšnosti (v %) trenérů Sparty v éře Křet. (bez záruky, nepřepočítával jsem znovu po sobě, ale snad to sedí), zdá se mi to hodně zajímavý, i když stopro objektivní to být nemůže (různý podmínky, různě silný hráčský kádry, různá síla konkurence...):

1. Straka 84

2. Lavička (2012/15) 78,7

3. Chovanec 71,8

4. Holoubek 70,8

5. Ščasný (18/19) 68,9

6. Bílek 68,5

7. Ščasný (15/16) 68,15

8. Hapal 63,9

9. Rada 63,3

10. Lavička (8/9) 63

11. Stramaccioni 57,9

12. M. Hašek 53,85

13. Griga 53,09

14. Hřebík 53,03

15. Jílek 52,4

16. Požár 50

Reagovat
Petr325

Zajímavá statistika

Reagovat
meno

Jaký jsi měl kritéria?

Reagovat
smazaný uživatel

Kolik udělali bodů z maximálně možných.

Třeba když odkaučoval 10 zápasů, tak 100 % je 30 bodů. Když by udělal 5 výher a 3 remízy, je to 18 bodů a teda 60 %.

jako příklad, takovej konkrétně tam není.

Reagovat
meno

Minimálně počet zápasů nebo tak, to nic?

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to myslíš? Minimální počet zápasů?

Požár má jen 4 a ještě formálně. Toho klidně do závorky, u ostatních to nějakou vypovídací hodnotu má.

Reagovat
meno

Jenom se ptám na metodiku Taky si rád hraju s čísly a když si dělám statistiky třeba za sezonu, tak počítám jenom hráče, kteří odehráli alespoň půlku zápasů a podobně.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře, pro zajímavost redukované pořadí (min. třeba 15 mačů):

1: Straka

2. Lavička (12/15)

3. Chovanec

4. Ščasný 18/19

5. Bílek

6. Ščasný 15/16

7. Stramaccioni

8. Griga

9. Hřebík

10. Jílek

Reagovat
smazaný uživatel

Straka mě nepřekvapuje. Jeho vyhození byla největší blbost co kdy Křetínský udělal a že jich udělal hodně.

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Riviera Kid

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostej souhlas. Naposled v LM,suvereni naskok v lize

Reagovat
Kostomlat

To byl hroznej krok, hlavně z hlediska timingu

Reagovat
Kucka

Reagovat
dontcallmeandre

To nzičilo trenérskou kariéru i Strakovi. Podle mě je Sparta jediný tým, kde může být straka opravdu úspěšný. I kdzž dnes už je starý a vyhořelý-

Reagovat
Lof

Reagovat
smazaný uživatel

Specialita některých bafuňářů, trenérovi se daří a je jim to ještě málo:

i třeba Pivarník v Olomouci nebo Kotal v Brně...

Reagovat
Infi

Reagovat
Rudnevs

Transfermarkt na to má celkom podobnú funkciu, akurát to neni v percentách ale uvádza sa bodový priemer.

https://www.transfermarkt.de/ac-sparta-prag/mitarbeiterhistorie/verein/197/personalie_id/1

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavý i do historie, Jiří Rubáš....

různý zdroje se rozcházejí ohledně M. Haška, je tam ten přesah s Chovancem a jeho legendárním GSM

Reagovat
Uwe háže buly

Tak zas kdybys počítal Haška po konci Chovance, tak ti zbyde jen těch asi 5 zápasu, kdy to už řídil defakto Hřebík. Ten ho pak vyhodil a dosadil sám sebe ne?

Reagovat
smazaný uživatel

9 trenérů za 3 roky je stejně neuvěřitelný

Kdo to kdy měl?

Reagovat
TheMally11

Takhle ho trápit na stará kolena?? Chudák Kotal ....

Reagovat
Beči

Klasické PR kecy. Nakonec ho zase vykopnou po nepovedené kvalifikaci do EL.

Reagovat
smazaný uživatel

z diskuze na idnes:

"Kolik ještě trenérů Sparta vymění, než přijdou na to, že vyfukováním dýmu do vody zlato nevznikne? :)"

Reagovat
icemike

Celkem brzo na EF polibek smrti

Reagovat
smazaný uživatel

"Jednoduše řečeno - Sparta není pro každého," mínil Rosický.

Trenérští zřejmě nýmandi jako Vrba, Trpišovský, Gula apod. nemají nárok.

Reagovat
smazaný uživatel

TR: Sparta není pro každého.

Sportovně manažerský posty nejsou pro nějaký Nezmary, co ani nečuchli k Premier League

Reagovat
smazaný uživatel

...no hele...podle me Vrba vyhori a do leta, nejpozdeji po prvnim kole dalsiho rocniku , je na na Letné

Reagovat
smazaný uživatel

Něco mi říká, že jednou ve Spartě zakotví. Ale do tý Křetinskýho může jen blázen nebo kovanej Sparťan jako KOtal.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro Vrbu to bude vyzva, navic za ty prachy...Ted uz takove Jmeno Vrba nema, takze mi to prijde dost realne. Fakticky nebude mit co ztratit, az se vrati neuspesne ze zahranici...

Reagovat
Uwe háže buly

a podle mě to může i fungovat. Vlastně bude mít sestaveny mancaft a spousta hráčů bude v ideálním věku.

Reagovat
smazaný uživatel

Nečekal jsem, že Tomáš R. se dopracuje k postu parodie sebe sama.

Má to zapotřebí?

Reagovat
smazaný uživatel

Co mel v nohach, nema v hlave. Easy. Na tuhle pozici zkratka nema vlohy.

Reagovat
smazaný uživatel

Dříve jsem si myslel, že je relativně skoromnej a soudnej.

Pokud má k tomu vůbec aspoň elementární vlohy a je schopen se to naučit, tak měl začít jako pobočník zkušenýho sportovního manažera.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak. I když hral, kde hral, stejne je to o jeho uvazovani a cinech. Zkusenosti jsou fajn, ale vzdycky musi nakonec udelat rozhodnuti podle sveho aktualniho citu a aktualni situace. A ten asi nema.

Reagovat
smazaný uživatel

skromnej si myslím, že i je, ale soudnej teda určitě není... spíš měl začít trenovat třeba to bečko, tam by ty mladý kluci zněj byli posraný, byl by mimo ten mediální tlak a těch treninků a koučů zažil tolik, že tam ty zkušenosti určitě má

Reagovat
smazaný uživatel

není hloupej, jen je děsně měkkej, prostě mu chybí zkušenosti... a ta energie co z něj vyzařuje , působí fakt jak malé děcko... Krásnej příklad s Haškem, on snima v podstatě totálně vy... a reakce , tak ho holt prodáme.. mělo přijít vyřazení z kádru( v bečku budeš nosit max branku), max pokuta, třeba x platů a když budeš sekat latinu tak v létě tě možná prodáme... a celkově na Spartu máš navždy dveře zavřené..

Reagovat
smazaný uživatel

Presne Teoreticky priklad. Myslis, ze by si to pod Sadkem dovolil? Myslim, ze absolutne ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Šádek by sním zamet, že ten můj příklad je ještě hodně slabé kafíčko

Reagovat
smazaný uživatel

A někoho takového Sparta potrebuje, kdo to tam srovná

Reagovat
smazaný uživatel

jo vidím to stejně, člověka, co tam přijde, a bude dělat jedno tvrdý rozhodnutí za druhým, holt to pár lidí a hráčů oddnese, se nedá nic dělat, tak to chodí všude..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Losinho

Tohle udělat Šádkovi, tak ho přejede tím svým tankem.

Reagovat
noustres

On šel s kůží na trh. Měl bouchnout do stolu hned zkraje. Jenže podepsal, jak může akorát chodit do kanclu a nosit kvádro a "oficiálně se vyjadřovat".

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,von a bouchnout do stolu, ten nebude umet ani zarvat

Reagovat
Andis

Typicky další alibista.

Reagovat
smazaný uživatel

Mam takovou poznámku. V sobotu jsem byl na Letne, jako nezavisly fanda. Ale kdyz jsem videl nektere sparťanské fandy, je to peklo. Nebylo jich zrovna malo tech dmntu. Pokriky na nevinne lidi kolem, tráva smrdela skoro na kazdem metru atd. Prostě debilni vymastene stado a nezavidim zadnemu trenérovi, do ktereho tady ti dmnti pujdou. S nimi totiz nejde vyhrat. Cest výjimkam. Opakuju cest vyjimkam. Ve stadu je to ale peklo.

Reagovat
Messier

Reagovat
Kepy_FCB

Tráva jo? Nebyls na Bohemce náhodou?

Reagovat
smazaný uživatel

Co až se Křet nabaží hračky Sparta a probudí se v něm brněnský patriot?

To už pak opravdu Zbrojovka nebude muset být druholigová...

Reagovat
Bex5

Hm, bude tretiligova

Reagovat
ratusek

Oni nechají chytat nedoléčeného Godlu, to se Jardovi zas něco povedlo

Reagovat
Godwinson

Tak Jardovi se toho kromě pár reklam za poslední dobu mnoho nepovedlo Ale je to jejich naprosto klíčový hráč, chtěli to holt zlomit, nepovedlo se. Když prej tu ligu nezavřou, tak tam svoje Kladno nechce

Reagovat
Losinho

Byl jsem tam a Pardubice o třídu lepší

Reagovat
andrew96

Nedoléčený Godla > zdravý Cikánek

Reagovat
ratusek

zápas jsem enviděl, ale dle onlajnů minimálně 2 goly Godly. Tak nevím

Reagovat
andrew96

Cikánkovi by byly 3. Ale dopadlo to dobře, nestěžuju si.

Reagovat
ratusek

Reagovat
smazaný uživatel

ty voe, on tam furt figuruje KOtalík

https://sparta.cz/cs/klub/o-klubu/organizacni-struktura

Reagovat
smazaný uživatel

Kotal Ve Zbrojovce si vedl skvěle Pak bohužel odešel a spadli jsme

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych povolal rapla Řepku, mohl by tam být jako tzv. JEBAČ hráčů možná by to pomohlo daleko víc, než měnit trenéry každou chvíli. Tenhle týpek ve věku Gandalfa s tím stejně nic neudělá.

Reagovat
smazaný uživatel

Gandalfovi bylo 67?

Reagovat
ACSMan

Po vězeňské štaci bych rozhodně Řepkovi nedával funkci Jebač hráčů, aby nakonec nerozjebal celou kabinu.

Reagovat
luismiksak

Ideální by byl Péťa Rada z Jablonce, kterej už tam byl a vtisknul hře tvar okamžitě. Ten to ale samozřejmě bohužel nebude.

Weber z Boule. Klidný trenér, který ví, kde mají hráči rezervy. Viz Komlicenko a kritika na něj, když tam fouknul 4 fíky. Protože se nevracel a trenér viděl, ze má sakra navíc!

Svědík - další parádní trefa, kouč co to má srovnany. Uz tam má Smardu a prej to je hlavní kandidát.

A hlavně NE někoho jako Skuhravý z Dukly, Marťas Hašek starší, nebo Víťa Lavička. Vrchol by byl samotný Rosa s krytim od Zdendy Ščasnýho...

Reagovat
El-Pistolero-68

Svedik by mohl dopadnout jako Jilek. Rada je fajn, ale neuvazoval bych o nem moc. Weber verim, ze by nemusel byt marny.

Reagovat
Lof

Od léta Straka

Reagovat
VersaceChain

A co Panik?

Reagovat
luismiksak

Už je tam Panák, to stačí

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Osobně mi to přijde jako nesmyslná spekulace a že se Svědík hodí k áčku Sparty asi podobně jako Jílek. Ale v DK Sparta člověk nikdy neví

https://www.efotbal.cz/clanek-213445-Trenerska-rosada-Slovacka-a-Sparty-Kotal-je-jen-docasna-volba-vratit-do-Ceska-se-ma-Licka-dukazem-je.html

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele